fredag 17. september 2010

Give away!!!

Since I`ve been blogging for 1 year now I want to give away this japanese vintage kokeshi doll. It`s so pretty! It`s about 19cm tall.
If you write a comment during this post you get one winning chance. If you are a follower and write a comment you get two winning chances. If you also link to my blog/this post, you get three winning chances. Write in your comment how many chances you get, and make a comment by midnight on the 1st of October:) Have a lovely friday evening and I hope you all leave a comment!

41 kommentarer:

  1. Å den var vakker! Jeg vil gjerne være med, med 3 lodd :)

    SvarSlett
  2. Åå, fin! :) Jeg vil gjerne være med og tar to lodd! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Jeg vil være med! Tre lodd til meg, takk!
    Gratulerer med jubileum!
    Og ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Hei!
    Nydelig dukke - jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  5. oioioi, denne var helt fantastisk fin! :) Jeg tar tre lodd! God helg! :)

    SvarSlett
  6. For ei nydeleg dukke! Eg er veldig gjerne med - 2 lodd til meg:-)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  7. Utrolig fin! Jeg tar gjerne to stk. lodd og krysser fingeren for vinnerlykke :-)

    SvarSlett
  8. Åhh den er vakker! Jeg er gjerne med og tar med meg tre lodd. :)

    SvarSlett
  9. Hei!!
    Jeg falt hodestups for denne kokeshi dukken!
    Veldig fin!!!Krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige vinner!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvarSlett
  10. Så fin dukke :) Jeg tar gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  11. nydelig blygt og forsiktig uttrykk på denne dukken! jeg har to sjanser!

    SvarSlett
  12. What a beautiful kokeshi doll! It would look good on my home. :)

    SvarSlett
  13. Hei,
    For en nydelig dukke, og ikke minst nydelig og inspirerende blogg...
    1 lodd på meg..

    hilsen Ingrid..

    SvarSlett
  14. Nydelig! Vinnerlykken min har vært litt laber i det siste, men jeg krysser fingre for 2 lodd:)
    Hilsen Line

    SvarSlett
  15. Hei! Så skjønn dukke, en slik må jeg nok ha om jeg vinner den el må kjøpe:) Super søt blogg har du også, titter stadig innom!
    *Klem

    SvarSlett
  16. Nydelig dukke Hanne! Ser snill og god ut;)

    SvarSlett
  17. Åhhh så fin, den vil eg ska bli min! ;o)

    2 lodd foreløpig :o)

    SvarSlett
  18. Jeg melder meg herved med 2 lodd! Vakker premie! God helg til deg!

    SvarSlett
  19. Hjem søker yndig kosekhi-dukke! 2 lodd på fast følger!

    SvarSlett
  20. Kjempefint! Jeg tar 2 lodd :)

    Ha en fin søndag!

    Solrosa

    SvarSlett
  21. Maren Juell Kristensen19. september 2010 kl. 19:01

    Nyydelig, jeg føgler så da blir det 2 lodd eller??

    SvarSlett
  22. Gratulerer med ett årsdagen til bloggen din:)
    Jeg blir gjerne med i trekningen av den nydelige dukken og tar 3 lodd!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubileum!
    Jeg er gjeeerne med å feire!
    For en nyyydelig kokeshi dukke!
    2 lodd til meg.
    Ha en fiiin dag! Klem

    SvarSlett
  24. Åh, jeg vil være med. Tar et lodd nå først, siden jeg er på jobb (hysj) og ikke får lagt ut noe. :D

    SvarSlett
  25. Gratulerer med jubileum:) Jeg tar 3 lodd:) Nydelig dukke!

    SvarSlett
  26. Kjempesøt! Gratulerer så masse. Avdelingen tar et lodd :)

    SvarSlett
  27. ååååååååh! *gisp*
    såååå fin hun er!!!!!!
    har noe lignende...men tror ikke min er ekte vintage...men hun ønsker seg inderlig en veninne...så 2 lodd takk
    og *fingers crossed*

    SvarSlett
  28. Ååå JA! Jeg tar gjerne 2 lodd:) Tvi tvi!!

    Klem Christine

    SvarSlett
  29. Åååå, den var fin! Want-want :)

    SvarSlett
  30. Lagt meg til som følger:) 2 lodd :))))

    SvarSlett
  31. Siste sjanse: to lodd på meg :-)

    SvarSlett
  32. Takk for alle kommentarene....nå er det like før trekkning!!:)Good luck to you all!;)

    SvarSlett
  33. Prøver lykken med 2 lodd i siste minutt.
    Hilsen Cecilie

    SvarSlett
  34. Så flaks at jeg fant dette nå :) Jeg er med, trekker 2 lodd. Tvi tvi.
    Gratulerer med jubileum!!
    Lena, Konfettiform.

    SvarSlett